Huishoudhulp

Helan huishoudhulp neemt ACC Dienstencheques over

Helan Huishoudhulp neemt alle dienstencheque-activiteiten over van ACC Dienstencheques vanaf 1 mei 2024. Door deze overname heeft Helan Huishoudhulp voortaan zo’n 4.200 medewerkers in dienst.

Helan Huishoudhulp verankert met deze overname stevig haar positie in de top tien van Vlaamse dienstenchequebedrijven. Als socialprofit-speler zet het bedrijf sterk in op duurzame tewerkstelling. Het Gentse bedrijf ACC Dienstencheques, was voornamelijk actief in Oost- en West-Vlaanderen met zo’n 11 kantoren in onder andere Oostende en Gent. Met de overname wil Helan Huishoudhulp verder groeien in de sector.

De voormalige medewerkers van ACC komen bij Helan Huishoudhulp in een warme omgeving terecht waar het welzijn van de medewerkers centraal staat. Helan Huishoudhulp biedt ook stabiliteit aan de hand van een vast contract, inclusief een eindejaarspremie en maaltijdcheques. Daarnaast zet Helan Huishoudhulp ook sterk in op een goede ondersteuning in de vorm van opleidingen voor zowel het fysiek als mentaal welzijn.

Anne Coppens directeur Helan Huishoudhulp

Wij zijn een socialprofit-speler waardoor de manier waarop we groeien belangrijker is voor ons dat groei zelf. We willen gaan voor duurzame tewerkstelling en kansenbeleid. Winst vloeit steeds terug naar de organisatie, waardoor we blijvend kunnen inzetten op het verbeteren van onze klantentevredenheid en het welzijn van onze 4.200 medewerkers.